Overslaan en naar de inhoud gaan

De dagen van het gloeiende Apple-logo zijn over

Apple breekt daarmee met een traditie die teruggaat tot een de eerste generatie Apple laptops die daarmee altijd duidelijk herkenbaar waren, ook in schemerige omgevingen. Het mes snijdt aan twee kanten. De energie die door het transparante logo komt was toch al restlicht afkomstig van de verlichting van het scherm en zo was de computer gelijk zijn eigen reclamebord.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

De reden dat Apple nu afstapt van deze traditie is niet duidelijk. iPhones, iPads hebben altijd een glimmend logo op de achterzijde gehad, maar dat werd niet aangelicht. Dat geldt nu ook voor de nieuwe generatie MacBooks. Apple breekt met meer tradities bij de introductie van de nieuwe MacBook. De nieuwe computer is te krijgen in onorthodoxe kleuren. Voorheen waren de pc's in zwart, wit of aluminium, nu is er ook een gouden en een space gray (donkergrijs).

Lees mee over het Apple Spring Forward evenement van 9 maart:

Ultradunne MacBook bevat veel innovatie

Apple Watch ligt 24 april in de winkel

iOS 8.2 dringt Apple Watch op

iOS-gebruikers gaan medisch onderzoek versterken



Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in