Overslaan en naar de inhoud gaan

McDermott belooft klanten van 'zijn' SAP beterschap

Met die stap wilde McDermott onderstrepen dat er nu echt iets gaat veranderen bij SAP. En dat is volgens nogal wat klanten tijd ook. Veel gebruikers van SAP's software hebben de laatste tijd niet meer het gevoel dat het bedrijf naar hun noden luistert, laat staan deze ter harte neemt. En hoe SAP's nieuwe producten hen gaan helpen, blijft voor veel klanten ook een mysterie.
Bill McDermott, SAP
© SAP
SAP

McDermott gaf die critici onomwonden gelijk. Die ommezwaai kwam kennelijk nadat hem de mantel was uitgeveegd op een bijeenkomst met CIO's. Het kwam erop neer dat we te weinig empathie tonen, dat we niet luisteren, dat we hun problemen niet horen, schetste McDermott de boodschap die hij op die bijeenkomst meekreeg.

McDermott beloofde dat SAP voortaan meer duidelijkheid zal geven over de toekomstplannen rond zijn hoofdprofucten; in Orlando werd daar een eerste begin mee gemaakt. En SAP zal zich met lichaam en ziel gaan inzetten voor zijn klanten en hun commerciële belangen, beloofde McDermott. Klanten die ontevreden blijven en niets merken van de veranderingen, kunnen hun klacht kwijt via bll.mcdermott@SAP.com, zei McDermott.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in