Overslaan en naar de inhoud gaan

Salesforce verbetert Desk.com

Snelgroeiende start-ups en mkb’ers hun klantenservice gemakkelijk opschalen als het aantal klantvragen toeneemt, stelt Salesforce. Voor start-ups en mkb’ers is het echter niet altijd gemakkelijk om hun klantenservice snel op te schalen als de zaken goed gaan.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Onderzoek

Uit onderzoek van Salesforce blijkt dat gebruikers van Desk.com gemiddeld een 42 procent snellere responstijd hebben, een toename van 38 procent in productiviteit ervaren en 36 procent meer klanttevredenheid zien. De kosten voor klantenservice-aangelegenheden nemen daarnaast met 27 procent af.

Nieuwe functies

De software bevat een aantal nieuwe functies, waaronder:

  • Customer Health Monitor, die proactief waarschuwingen stuuirt over potentiële klantontevredenheid
  • Canvas, dat organisaties in staat stelt om third-party apps in te sluiten in de Desk.com console
  • Custom Controls, om beperkingen in te stellen voor bepaalde servicemedewerkers of cases
  • Embed, een mobiele software developers kit, waarmee ondernemers eigen routines kunnen inbouwen
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in