Overslaan en naar de inhoud gaan

Foursquare legt nadruk op zoekfunctie

Om de nieuwe aanpak duidelijk te maken heeft Foursquare zijn logo aangepast, waarbij de letter F (van het Engelse Find) een prominente plaats heeft gekregen. "Die F laat zien wat we voor onze gebruikers willen betekenen. We laten ze zoeken, maar vooral ook vinden", zegt algemeen directeur Dennis Crowley in een interview met website The Verge.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Tweedeling

De nieuwe functionalteit van Foursquare zat al enige tijd in de pen. In mei van dit jaar werd al besloten om de service in tweeën te delen. De ene helft werd Swarm gedoopt en die was in feite een voortzetting van het oude Foursquare. Gebruikers kunnen daarmee nog steeds inchecken op plaatsen en de verblijfplaats van vrienden opsporen. De andere helft, die nu geopenbaard is, omvat de geavanceerde zoekfuncties.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in