Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN moet zakelijke klanten tegemoetkomen

Het gaat om abonnees waarvan het Zakelijk BelBasis-abonnement door KPN eerder dit jaar is omgezet in een ander abonnement, met andere voorwaarden. Die wijziging is volgens ACM niet aantoonbaar in het voordeel van de klanten, waardoor die de mogelijkheid moeten krijgen de overeenkomst gratis te beëindigen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Als KPN niet aan de eis van de ACM voldoet, legt de toezichthouder een dwangsom van maximaal 300.000 euro op.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in