Overslaan en naar de inhoud gaan

Klant-intimiteit moet tij keren voor Exact

Exacts hoofdactiviteit 'Business Solutions' kromp ten opzichte van het 1e kwartaal van 2012 met bijna 6 procent naar 28,4 miljoen euro. Het bedrijf probeert de afkalving van de verkopen aan grote bedrijven te stoppen door vergroting van de 'customer intimacy'.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Terug naar 4 à 7 procent groei

Al met al is de directie van Exact niet ontevreden. Gesproken wordt van"'een solide start, na de herstructureringen van 2012." Een vaststelling die min of meer wordt gestaafd door een groei van de bruto (EBITDA-)winst, naar een niveau van 12,9 miljoen euro. Op termijn moet het bedrijf weer naar een gemiddeld groeiniveau van 4 à 7 procent, stelt de directie.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in