Overslaan en naar de inhoud gaan

Facebook doet bedrijfsleven een handreiking

De webpagina's die Facebook heeft gepubliceerd, illustreren wat bedrijven met Facebook-pagina’s, -advertenties, -sponsored stories en –apps kunnen doen en geeft aanwijzingen hoe daarmee om te gaan. Met Facebook kunnen bedrijven relaties met klanten verstevigen, en van mond-tot-mondreclame een effectief marketingwapen maken, is de boodschap.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Bedrijven bij Google+ nog niet welkom
Facebook biedt daarbij geen nieuwe functionaliteit. De publicatie van de handleiding lijkt dan ook vooral bedoeld om Google de wind uit de zeilen te nemen. Dat creëert met zijn Google+ een uitdaging voor de nu toonaangevende sociale netwerksite. Maar bedrijven zijn op dit moment nog niet welkom bij Google+. Google heeft bedrijven die er vroeg bij waren op Google+, zelfs gevraagd de site niet te gebruiken, omdat die nu nog geheel op individuen is gericht.

Google werkt wel aan een zakelijke uitvoering van zijn Google+. Naar verluidt heeft Google de ontwikkelinspanningen aan die zakelijke variant onder invloed van de belangstelling van bedrijven opgeschroefd.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in