Overslaan en naar de inhoud gaan

Google beperkt gratis nieuwsaanbod

De internetgigant stelde dat uitgevers zich kunnen aansluiten bij een First Click Free (Eerste Klik Gratis) programma, dat voorkomt dat consumenten via Google onbeperkte toegang tot een website krijgen. "We hebben onze programma's aangepast, zodat uitgevers de gebruikers kunnen beperken tot het bezoeken van niet meer dan vijf pagina's per dag, zonder zich aan te melden op de site'', maakte het internetbedrijf bekend.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in