Overslaan en naar de inhoud gaan

Klant heeft weinig vertrouwen in outsourcer

Dat is het resultaat van onderzoeken onder ruim 500 bezoekers van Infosecurity Europe in Londen en de RSA Conferentie dit voorjaar in San Francisco. Zij zijn minstens deels verantwoordelijk voor outsourcing. Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van Lieberman Software.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Ruim 60 procent stelt dat de outsourcing duurder is uitgevallen dan verwacht. Bij een kwart gaat het zelfs om “veel meer dan gepland.” Dat geldt vooral voor bedrijven met meer dan 1000 medewerkers.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in