Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank nog niet verlost van siteproblemen

"We werken hard door aan een oplossing'', aldus de woordvoerder. Volgens Rabobank is de bank het slachtoffer van een zogenoemde DDoS-aanval, waarbij partijen een site met grote hoeveelheden data bestoken waardoor het netwerk vastloopt.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Eerder op de dag konden klanten van de bank ook niet mobiel bankieren, dat euvel is wel verholpen. Rabobank onderzoekt of er een verband is tussen de storing bij het internetbankieren van maandag en die van 20 februari jongstleden.

Met de storing van 20 februari ziet Rabobank als overeenkomst dat het internetbankieren ,,hinder ondervond van grote hoeveelheden dataverkeer''.
Storingen bij internetbankieren komen vaker voor, maar deze storing duurt relatief lang.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in