Overslaan en naar de inhoud gaan

Garmin is de weg omhoog kwijt

In het tweede kwartaal kwam de nettowinst uit op 161,9 miljoen dollar (112,4 miljoen euro), tegen 256,1 miljoen dollar een jaar geleden. De Amerikaanse concurrent van het Nederlandse TomTom zag de omzet met 27 procent dalen tot 669,1 miljoen dollar. De verkopen in de automobielsector, de belangrijkste afnemer van Garmin, vielen met 31 procent terug.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in